Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)
Sieć marketów Kaufland Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Schulz Brand Friendly i Maxus.
Kampania jest oparta na serii spotów reklamowych nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna, jej rodzina i sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne ich perypetie.
Celem akcji jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego.
Nowe spoty marketów emitowane są w wybranych stacjach radiowych, telewizyjnych oraz w internecie. Kampania obejmuje też billboardy.
Przez ostatnie lata Kaufland w swoich kampaniach reklamowych używał sformułowań „nasze produkty”, „rodzime produkty” i podkreślał w nich polskie pochodzenie sprzedawanych towarów. Po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prezes UOKiK wezwał Kaufland do zaprzestania posługiwania się hasłami o polskiej i rodzimej żywności. Sieć marketów w lutym br. zobowiązała się, że zrezygnuje z takich sloganów.
Kreację reklam przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, spoty wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukował dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)
Sklepiki "chemia z Niemiec" nie boją się krzyczeć takimi szyldami. Czy Kaufland nie załapał, że patriotyzm, to w deklaracjach podajemy, a wybory konsumenckie, to coś innego, niż deklaracje?
W polskiej fabryce pracują Ukraincy, Rumuni, Serbowie, Chorwaci.
W niemieckiej fabryce pracują Polacy.
Produkt z której fabryki jest bardziej polski?