SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobiece społeczności na „polskim” Facebooku (infografika)

Przedstawiamy infografikę pokazującą najpopularniejsze wśród polskich użytkowniczek Facebooka fanpage’e firm i marek z kategorii kosmetyki i uroda. Badanie przeprowadzono w grudniu ub.r.

Z badania przeprowadzonego przez Interactive Research Center, a zanalizowanego przez agencję GoldenSubmarine, wynika, że wśród polskich użytkowników Facebooka lubiących 31 najpopularniejszych fanpage’y firm i marek z kategorii kosmetyki i uroda, 80 proc. to kobiety. Właśnie kosmetyków dotyczyła zdecydowana większość – ponad 80 proc. – ich dyskusji, które największą intensywności w wymiarze dobowym miały od 10:00 do 16:00, a w wymiarze tygodniowym – we wtorki.


 

Dołącz do dyskusji: Kobiece społeczności na „polskim” Facebooku (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl