SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs Złote Spinacze już po raz dziesiąty

Rozpoczyna się dziesiąta edycja konkursu Złote Spinacze, nagrody branży PR. W tegorocznych Złotych Spinaczach wprowadzono kilka zmian - 10 nowych kategorii konkursowych i znacznie większe grono jury to najważniejsze z nich.

Do wyboru jest dwadzieścia siedem kategorii konkursowych, w tym zupełnie nowa grupa - sektory.

KATEGORIE GŁÓWNE:

1. PR korporacyjny: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.
2. PR produktu: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.
3. Kampania edukacyjna: projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.
5. Public Affairs i Lobbying - projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne.
6. Kampania społeczna: kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.
8. Event komercyjny: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujących lub wzmacniających wizerunek firmy, produktu lub usługi.
9. Event społeczny: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujących lub wzmacniających wizerunek instytucji publicznych lub NGO, zwracających uwagę na ważne cele lub problemy społeczne.
10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy: projekt budujący wizerunek i rozpoznawalność nowego produktu, usługi lub wprowadzanej na rynek firmy.
11. Corporate Social Responsibility: projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy. W zgłoszeniu konkursowym należy wskazać, w jakim zakresie projekt odnosi się do normy ISO 26000.
12. PR miejsca, miasta lub regionu: projekt, którego celem jest budowa wizerunku i promocja miejsca, miasta lub regionu.
13. Social media: projekt public relations, który w istotny sposób wykorzystał media społecznościowe w strategii komunikacji.
14. Bussiness-to-Bussines PR: działania public relations zrealizowane dla firmy, produktu lub usługi w obszarze business-to-business, mające na celu wsparcie sprzedaży lub/i budowę wizerunku, produktu lub usługi wśród biznesowych klientów. 
15. Sektor publiczny: projekt prowadzony przez lub na zlecenie organów administracji publicznej finansowany z budżetu państwa lub środków Unii Europejskiej.

KATEGORIE SPECJALNE:
1. Kreatywność: najbardziej nowatorski i kreatywny pomysł.
2. Efektywność: projekt, który zgodnie z założonymi celami, odznaczył się największą skutecznością potwierdzoną mierzalnymi efektami (np. w postaci udokumentowanego wzrostu sprzedaży, rozpoznawalności marki, zmiany postaw lub kontaktu z komunikatem). W zgłoszeniu należy wyraźnie zaznaczyć, jaka część uzyskanych efektów była wynikiem współpracy o charakterze redakcyjnym, jaką zaś uzyskano poprzez współpracę na zasadach komercyjnych. 

SEKTORY:
1. IT, telekomunikacja
2. Finanse
3. Healthcare
4. Beauty
5. Food and drink
6. Media and lifestyle
7. Kultura
8. Sport i outdoor
9. Nieruchomości i budownictwo
10. Przemysł

Zgodnie z regulaminem ten sam projekt będzie można jednocześnie zgłosić do kategorii głównej, sektorowej i specjalnej. Zgłoszenia przyjmowane są w dwóch terminach: pierwszy upływa 17 sierpnia o godz. 16.00, drugi i ostateczny - 24 sierpnia o godz. 16.00.

Uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa będzie miało miejsce 16 listopada br.

Dołącz do dyskusji: Konkurs Złote Spinacze już po raz dziesiąty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl