Krystyna Bajor-Ledwoń na czele client service w Warsaw Creatives
Do działu client service w agencji Warsaw Creatives dołączyła Krystyna Bajor-Ledwoń jako nowa group account manager. Poprzednio pracowała w agencji Pathfinder 23.
Bajor-Ledwoń jako group account manager zajmuje się w Warsaw Creatives rozwojem działu client service i prowadzeniem kompleksowych projektów dla obecnych, jak i nowych klientów, spajając kompetencje agencji.
- Moim celem w Warsaw Creatives jest budowanie zespołu, który w indywidualny sposób nawiązuje długotrwałe relacje z obecnymi, jak i nowymi Klientami. Połączenie kompetencji poszczególnych działów w jedną zintegrowaną ofertę pozwoli nam lepsze rozumienie potrzeb naszych Klientów i osiągnięcie wspólnie określonych celów - podsumowuje Krystyna Bajor-Ledwoń.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Krystyna Bajor-Ledwoń ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej – prowadziła projekty globalnych marek z naciskiem na ich rozwój w obszarze digital i e-commerce.
W ostatnim czasie związana była z agencją Pathfinder 23, zajmującą się strategicznymi rozwiązaniami z obszaru marketingu i e-commerce, prowadząc zespoły obsługujące takich klientów jak: Bayer, Schneider Electric i Coty. Do jej pozostałych klientów należały marki z branży beauty: Estée Lauder, Clinique, MAC, Bobbi Brown, Origins, Smashbox oraz FMCG: Pizza Hut, Łomża i Cheetos. We wcześniejszych latach Krystyna pracowała także w Deloitte Digital.
Dołącz do dyskusji: Krystyna Bajor-Ledwoń na czele client service w Warsaw Creatives