SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kupujący czekają na przedmioty w reklamach OLX.pl (wideo)

Zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu OLX.pl (dawniej Tablica.pl) należącego do Grupy Allegro.pl. Akcję, pod hasłem „Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”, przygotowały firmy VML Poland i Univeral McCann.

Nowe reklamy OLX.pl pokazują zabawne historie różnych osób, które w nagłych życiowych sytuacjach potrzebują konkretnych przedmiotów (roweru, głośników, wózka dziecięcego), dlatego apelują o wystawienie ich na sprzedaż w tym serwisie.

- Wiele osób wciąż nie pamięta, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym - i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu - komentuje Marcin Sienkowski, brand manager serwisu OLX.pl

Przypomnijmy, że OLX.pl zastąpił Tablicę.pl w połowie kwietnia br. (więcej na ten temat). Towarzyszyła temu kampania reklamowa nawiązująca do teleturnieju „Koło fortuny” z Wojciechem Pijanowskim (obejrzyj spoty).

W czerwcu br. OLX.pl zanotował 6,99 mln użytkowników, 949,9 mln odsłon oraz godzinę i 39:55 minuty spędzane w serwisie przez przeciętnego odwiedzającego (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Obecna akcja reklamowa zaczęła się 15 września i potrwa 6 tygodni. Obejmuje telewizję (m.in TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVP Seriale, TVP ABC, kanały dziecięce TVN i Polsatu), radio (m.in RMF FM i Radio ZET) oraz internet (spoty m.in. na Player.pl, Ipli i YouTubie, reklamy display na Onet.pl, o2.pl czy Gazeta.pl). W październiku będzie też prowadzona na outdoorze (citylighty i nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland, a zakupem mediów - dom mediowy Univeral McCann.

Dołącz do dyskusji: Kupujący czekają na przedmioty w reklamach OLX.pl (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
Jaki kanał dziecięcy ma TVN?
0 0
odpowiedź
User
?
Może chodzi o sprzedaż reklam który ma pod sobą grupa TVN ITI. Cartoon network , boomberang , niewiem czy tvn srzedaje te reklami kanałowi mini mini+ należący do nc+
0 0
odpowiedź
User
:-(
Zapłaciłem za przedmiot, kontrahent się nie odzywa, nie odbiera telefonów, nie odpowiada na maile. ile milionów czeka na przedmioty
0 0
odpowiedź