Lay's z kampanią dla kinomaniaków
Pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay's" ruszyła nowa kampania tej marki chipsów, produkowanych przez PepsiCo. Akcja promuje limitowane smaki „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”. Przygotowały ją BBDO Warszawa, VMLY&R, Media Direction OMD i Questia Communications.
Dwa nowe limitowane smaki Lay's „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak” będą w ofercie do końca marca 2019 roku.
- Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu - powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.
Szerokie działania reklamowe prowadzone są w telewizji, digitalu, kinach, na YouTube i w social mediach (Facebook i Instagram). Kampanię wspierać będą także influencerzy m.in. Jeleniejaja, Waksy, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.
Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja BBDO Warszawa.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Dołącz do dyskusji: Lay's z kampanią dla kinomaniaków