SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lay's z kampanią dla kinomaniaków

Pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay's" ruszyła nowa kampania tej marki chipsów, produkowanych przez PepsiCo. Akcja promuje limitowane smaki „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”. Przygotowały ją BBDO Warszawa, VMLY&R, Media Direction OMD i Questia Communications.

Dwa nowe limitowane smaki Lay's „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak” będą w ofercie do końca marca 2019 roku.

- Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu - powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.

Szerokie działania reklamowe prowadzone są w telewizji, digitalu, kinach, na YouTube i w social mediach (Facebook i Instagram).  Kampanię wspierać będą także influencerzy m.in. Jeleniejaja, Waksy, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.

Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja BBDO Warszawa.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Dołącz do dyskusji: Lay's z kampanią dla kinomaniaków

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reżyser Kina Akcji
"Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja BBDO Warszawa." - brzmi dumnie. W rzeczywistości nagrali hasło po polsku i wstawili planszę z tymże hasłem, czyli sens istnienia polskich oddziałów sieciówek w pigułce.
odpowiedź
User
Darek
sama reklama jest niezla, ale jej sens i przekaz kulturowy to inna sprawa. generalnie polecam zaznajomic sie z tematem, darek z websoul
odpowiedź