Lettly zatrudnia trzy osoby i awansuje trzy kolejne
Do zespołu agencji influencer marketingu Lettly dołączyli Anna Nadolińska, Michalina Niechciał i Grzegorz Paliś. Awansowali Julia Szpakowska, Miłosz Wegner i Mateusz Lubecki.
Anna Nadolińska w Lettly objęła stanowisko PR & communications managerki. Ma 8-letnie doświadczenie zarówno korporacyjne, jak i agencyjne. Poprzednio pracowała w firmach Żabka Polska, INEA i Dr. Martens Poznań oraz w agencjach Moxie i dotRelations, jako m.in. Communications Specialist oraz Digital Marketing Specialist.
Grzegorz Paliś objął stanowisko business development manager. Był związany z agencją Insignia, w której odpowiadał za dział influencer marketingu, następnie działał jako freelancer. Influencer marketingiem zajmuje się od ponad 5 lat.
Michalina Niechciał w Lettly pracuje jako account managerka, jest odpowiedzialna na wyłączność za działania dla marki Vichy. Pierwsze doświadczenie zdobywała w firmie Pan Pomidor & Co., a następnie między innymi w Hash.fm - agencji influencer marketingu. Pracowała dla marek takich, jak Lidl, Oceanic, Grupa Żywiec, Domiporta, Unilever. Kolejne doświadczenie zdobywała w agencji VMLY&R, gdzie zajmowała się digital marketingiem dla Samsunga.
Awanse w Lettly
Na stanowisko lead account managerki awansowała Julia Szpakowska. Od ponad 4 lat specjalizuje się w influencer marketingu, wcześniej zajmowała się PR-em oraz dziennikarstwem. Jako specjalistka ds. influencer marketingu pracowała z międzynarodowymi brandami (m.in. HBO Max, BAT, L’Oreal) oraz lokalnymi klientami. Poprzednio w agencji 2koma7 obsługiwała markę La Roche-Posay, a doświadczenie PR-owe zdobyła w Hill+Knowlton Strategies tworząc komunikację dla: 3M Poland, OSM Piątnica, Pernod Ricard, Mondelez, Graal.
Miłosz Wegner od ponad 5 lat zajmuje się influencer marketingiem w Lettly. Zaczął od stażu, a obecnie awansował na stanowisko Lead Project Managera. Współpracuje z największymi partnerami firmy - agencjami VMLY&R, Isobar/dentsu, Przestrzeń czy 180heartbeats + Jung v matt oraz markami takimi, jak Wedel, Zalando, Żabka, Philips Avent, Skoda, Pringles, YSL, Armani Beauty, Fundacja Rak’n’Roll.
Mateusz Lubecki awansował na stanowisko Junior Account Managera w Lettly. W zespole agencji od 2021 roku jako junior project coordinator. Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla takich marek jak: GLO (Clouds Fest), Air Wick, Skoda, Traficar czy T-Mobile.
Dołącz do dyskusji: Lettly zatrudnia trzy osoby i awansuje trzy kolejne