Łomża reklamuje piwo bezalkoholowe z agencją Streetcom
Ruszyła kampania reklamowa piwa Łomża 0,0% (Van Pur). Działania opierają się na współpracy z influencerami i samplingu napoju. Akcję pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?” przygotowała agencja Streetcom.
Osią kampanii jest współpraca z gronem 200 mikroinfluencerów, skupionych w społeczności Streetcom. Agencja odpowiada za przeprowadzenie badania kategorii, rekrutację twórców, opracowanie mechaniki zachęcającej konsumentów do rekomendacji, wygenerowanie zasięgu oraz kreację.
W ramach działań promocyjnych wariantu Łomża 0,0% prowadzony jest również rozbudowany sampling w e-commerce: sklepach Frisco, Room Service oraz w kanałach tradycyjnych: iTaxi, sieci siłowni Total Fitness i restauracjach Koreanka, Wietnamka, Saigonka, PHO 2, TO TO PHO. Partnerzy kampanii zostali pozyskani przez Streetcom.
Piwo bezalkoholowe Łomża w ubiegłym roku promowała kampania "100% piwa, 0,0% alkoholu”. Przygotowały ją agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Łomża reklamuje piwo bezalkoholowe z agencją Streetcom