Wspólna loteria Kubota i Coca-Coli, do wygrania klapki z limitowanej serii
Marki Coca-Cola i Kubota przygotowały wspólną loterię. W akcji można wygrać m.in. klapki Kubota z limitowanej edycji Kubota x Coca-Cola Zero Cukru.
Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach nowej, wakacyjnej akcji, w której Klienci będą mogą wygrać klapki Kubota z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręcznik, torbę i wiele innych nagród.
Wspólna loteria Coca-Cola i Kubota
- Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę współpracę? Marki Coca-Cola Zero i Kubota mają ze sobą wiele wspólnego, a przede wszystkim obie są uwielbiane przez młodych ludzi. Coca-Cola Zero smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami, dlatego też dzięki tej akcji fani Coca-Cola Zero będą mogli to pokazać, nosząc nagrody z logo marki. W tej kampanii łączymy miłość do letniego orzeźwienia, muzyki i dobrego stylu. Kultowe klapki Kubota sygnowane logo Coca-Cola Zero Cukru staną się najmodniejszym gadżetem tego lata – mówi Klaudia Pac, brand manager Coca-Cola.
Do udziału w kampanii firmy zaprosiły influencerów - Przemek Pro, Zuza Tonicka, Aleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej z limitowanymi produktami, oraz wspólnym video na Tik Toku. Każda z osób wesprze również kampanię przez publikację unboxingu w swoim kanale Instagram.
Promocja dostępna jest w aplikacji Coca-Cola, którą można pobrać w App Store i Google Play. Wystarczy kupić Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki promocyjnego produktu w aplikacji. Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji od razu po wygranej w zakładce „Profil".
Loteria potrwa do 31 sierpnia 2022 r.
Dołącz do dyskusji: Wspólna loteria Kubota i Coca-Coli, do wygrania klapki z limitowanej serii
Swoją drogą ile CC będzie płaciła za noszenie pepegów z ich logo?