SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Dzianachowski dyrektorem ds. zakupu mediów w Starcomie

Maciej Dzianachowski, dotychczas senior buying manager w domu mediowym Starcom, awansował na stanowisko dyrektora ds. zakupu mediów.

Maciej Dzianachowski, dołączył do Starcomu w 2003 r. obejmując stanowisko media plannera buyera. Wcześniej przez trzy lata pracował w firmie CR Media Consulting. W Starcomie współpracował z takimi klientami jak między innymi Fiat Auto Poland i Kraft Foods Polska.

Zanim w 2006 r. zaczął się specjalizować w obszarze negocjacji rozwijał swoje kompetencje jako osoba koordynująca współpracę Starcomu z wybranymi mediami, m.in.: radiem i prasą.

Dołącz do dyskusji: Maciej Dzianachowski dyrektorem ds. zakupu mediów w Starcomie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl