Maciej Kowalczyk dołącza do Matterkind
Agencja Matterkind, należąca do holdingu reklamowego IPG rozbudowuje ofertę konsultingową. Do jej zespołu dołącza Maciej Kowalczyk, a Bartosz Owczarczyk awansuje.
Maciej Kowalczyk objął stanowisko head of client solutions w Matterkind CEE. Będzie odpowiadał za rozwój biznesu i portfolio klientów agencji, relacje z klientami i wspieranie ich we wdrożeniach rozwiązań oferowanych przez Matterkind oraz za umacnianie kompetencji zespołu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Kowalczyk przeszedł do Matterkind z Grupy K2, z którą był związany od 2009 roku. Ostatnio zajmował stanowisko business & trading directora i był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów firmy i koordynację polityki zakupowej w obszarze digital. Pracował m.in. z PZU, Carrefour, LG, L'Oreal, Play i Grupą Pracuj przy projektach performance, e-commerce i 360, które były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach.
Bartosz Owczarczyk awansował
Z kolei Bartosz Owczarczyk awansował na stanowisko head of addressable product & advisory. Owczarczyk jest ekspertem z 14-letnim doświadczeniem w dziedzinie danych i analityki. Z Matterkind CEE jest związany od 2020 roku, zajmował dotąd stanowisko data strategy & marketing technology lead.
W nowej roli będzie odpowiadał za porftolio produktów oferowanych przez Matterkind na rynkach lokalnych i globalnie, rozwój oferty konsultingowej oraz ujednolicenie oferty Matterkind na rynkach regionu CEE.
Maciej Kowalczyk i Bartosz Owczarczyk mają wspólnie pracować nad rozwojem oferty produktów i usług kierowanej do regionalnych i lokalnych klientów agencji z Grupy IPG (Initiative, UM, Reprise), a także oferty nowobiznesowej. Ich zadaniem jest również zapewnienie zunifikowanej obsługi na wszystkich rynkach CEE. Obaj raportują do Agaty Sądel, która od początku 2022 roku zarządza Matterkind CEE.
- Umocnienie regionalnej struktury Matterkind jest wynikiem dynamicznego rozwoju naszego biznesu i oferty, obejmującej dziś kompleksowe rozwiązania z zakresu marketingu 1:1, pokrywające większość kanałów komunikacji (digitial, DOOH, audio, Connected TV), projekty analityczne oferowane we współpracy z Kinesso, oraz development narzędziowy realizowany przy wsparciu zespołu Acxiom. Obserwując nowe wyzwania, z jakimi mierzą się marketerzy, poszerzamy ofertę konsultingową, zbudowaną w oparciu o nasz know-how, benchmarki oraz sieciowe i lokalne narzędzia. Dzięki rozwojowi narzędzi scoringowych, które z sukcesem wdrażamy dla naszych klientów, jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie określić ich obecny poziom zaawansowania w kluczowych obszarach oraz wypracować plan rozwoju i wdrożeń, ułatwiający osiągnięcie założonych wyników biznesowych - wyjaśnia Agata Sądel, head of Matterkind CEE. - Rozwijamy również portfolio usług, m.in. w zakresie kompleksowej oferty in-gamingowej, rozwiązań kreatywnych oraz konsultingu na styku danych, technologii i kreacji.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kowalczyk dołącza do Matterkind