Maciej Makowski managing partnerem Kerris
W agencji digtalowej Kerris Maciej Makowski awansował na stanowisko managing partnera. Aneta Głowala objęła stanowisko head of digital marketing, a Maciej Sitek - digital account team leada.
Maciej Makowski awansował z account directora na stanowisko managing partnera, przejmując zarządzanie operacyjne agencją od Mikołaja Szymańskiego, który pozostaje prezesem zarządu, a swoje zaangażowanie skupi na obszarach strategii i wzrostu całej grupy.
Makowski związany jest z Kerris od samego początku powstania agencji, 10 lat temu zaczynał pracę jako junior project manager.
W Kerris awansowali Aneta Głowacka i Maciej Sitek
Dotychczasowe obowiązki Macieja Makowskiego przejął Maciej Sitek, który jako digital account team lead dołączył do Kerris w lutym tego roku. Wcześniej związany był m.in. z Chapter1, GPD oraz Tequila Polska.
Na stanowisko head of digital marketing awansowała Aneta Głowala, dotychczas pełniąca funkcję digital strategy managera. W ramach nowych obowiązków Aneta pokieruje zespołem realizującym projekty z zakresu planowania i zakupu mediów oraz SEO.
- To gdzie realnie pojawia się różnica to zrozumienie biznesu, umiejętność optymalizacji budżetów digitalowych oraz skuteczność samego komunikatu, czyli strategia i kreacja. Jako agencja od lat rozwijaliśmy kompetencje zespołów performance oraz przykładaliśmy dużą uwagę do analizowania i poznawania biznesów klientów. Zawsze skupialiśmy się na efektach biznesowych, a nie specjalnych - mówi Mikołaj Szymański, prezes zarządu Kerris.
Dołącz do dyskusji: Maciej Makowski managing partnerem Kerris