Magdalena Pietruk social content managerem w Open Mobi
Do zespołu działu social audience w agencji digitalowej Open Mobi dołączyła Magdalena Pietruk. Jako social content manager będzie współpracować z domami mediowymi przy kampaniach 360°.
Pietruk w Open Mobi odpowiada m.in. za opracowywanie konceptów kreatywnych na potrzeby kampanii w aplikacjach społecznościowych TikTok, Tinder, Twitch, Twitter i Instagram. Do jej zadań należeć będzie także bezpośrednia współpraca z influencerami oraz prowadzenie analiz dotyczących trendów i użytkowników social mediów.
- Już teraz poza displayem w niestandardowych formatach i kreacją rich media realizujemy projekty umożliwiające markom pokazanie się w social mediach w sposób natywny, na przykład poprzez działania z influencerami - komentuje Magdalena Pietruk. - Insighty, raporty eksperckie i analizy strategiczne sektora social audience to kolejny krok, aby oferować domom mediowym obsługę 360° kampanii w nowych mediach - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Poprzednio pracowała w PKP Polskie Linie Kolejowe jako specjalista ds. produkcji multimediów i projektowania wydawnictw. Przez kilka lat współpracowała z agencjami reklamowymi takimi jak BBDO, Agencja Warszawa, Moodage w ramach kreacji, projektowania graficznego i działań contentowych w social mediach.
Tworzyła i rozwijała marki własne, takie jak Xoroshe, Howorymo po swojomu, @hapitheiggy (TikTok). Prowadziła niestandardowe kampanie w ramach platform typu Instagram, TikTok czy Tinder, skupiając się na zasięgu i wiralowości materiałów. Ukończyła polonistykę, antropologię i projektowanie User Experience.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Pietruk social content managerem w Open Mobi