Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki (wideo)
Grupa CCC rozpoczyna kampanię reklamową marki obuwia Lasocki. W działania - prowadzone pod hasłem „Moje odkrycie” - zaangażowano aktorkę Małgorzatę Kożuchowską, która została ambasadorką marki. Akcję przygotowały Lemon Films, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.
Lasocki to marka własna butów i torebek grupy CCC, której historia sięga roku 1954.
Kampania reklamowa marki Lasocki rusza w piątek 6 marca. W reklamach eksponowane są jej główne atrybuty, takie jak jakość, komfort, różnorodność i styl, a także zgodność z aktualnymi trendami mody. Najnowszą wiosenno-letnią kolekcję prezentuje ambasadorka marki Małgorzata Kożuchowska.
W komunikacji wykorzystane zostało po raz pierwszy nowe, odświeżone logo oraz nowy claim reklamowy: „Lasocki. Moje odkrycie”.
Kampania realizowana będzie w marcu i kwietniu w głównych stacjach tv jako kampania spotowa i sponsoringowa, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i video. Dodatkowo wspierana będzie komunikacją w salonach CCC w formie plakatów oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wewnętrznie dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Martyna Iwańska.
W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe.
Ofensywa reklamowa CCC
Kampania marki Lasocki jest trzecią dużą kampanią CCC realizowaną w tym roku. Równolegle prowadzone są kampanie reklamowe usługi esize.me z udziałem Marcina Prokopa i Doroty Wellman oraz kampania „CCC Fashion Trends”.
Małgorzata Kożuchowska dotychczas występowała w reklamach takich marek, jak galeria Bonarka, Avon.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki (wideo)