Marcin Hadaj odchodzi z sieci Biedronka
Marcin Hadaj, corporate communications manager w Jeronimo Martins Polska, właścicielu sieci Biedronka, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Hadaj nie komentuje rozstania z siecią Biedronka, nie ujawnia też dalszych planów zawodowych, nową pracę ma zacząć w marcu br. W Jeronimo Martins Polska pracował od 2020 r.
Wcześniej Hadaj był rzecznikiem prasowym Pragi Północ. W latach 2011-2018 pracował w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, m.in. jako szef sekretariatu redakcji i szef redaktorów.
W przeszłości był rzecznikiem prasowym firmy Tacit Development, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Narodowego Centrum Sportu. Pracował też m.in. w tygodniku „Wprost” i „Życiu Warszawy” (kierował tam pracą sekretariatu redakcji).
Dyrektorem działu komunikacji Biedronki jest Arkadiusz Mierzwa.
Biedronka jest największą siecią dyskontów w Polsce - ma ponad 3,3 tys. sklepów.
Dołącz do dyskusji: Marcin Hadaj odchodzi z sieci Biedronka