Marki obserwują coraz większe zaangażowanie w Google+
Rośnie zaangażowanie użytkowników na stronach marek w Google+, ale jak na razie daleko mu do poziomów osiąganych na innych społecznościowych portalach.
Firma analityczna Simply Measured wzięła pod lupę 100 najbardziej wartościowych marek świata w rankingu agencji Interbrand. Na dzień 7 maja br. 64 spośród nich miało swoje strony w Google+.
Tego samego dnia 35 proc. z tych stron miało w swoich kręgach co najmniej 5 tys. użytkowników społecznościowego portalu, w porównaniu do 21 proc. trzy miesiące wcześniej. Wzrósł też odsetek stron dodanych do kręgów przez co najmniej 100 tys. członków serwisu - z 13 proc. do 22 proc.
Najpopularniejszym rodzajem treści na analizowanych stronach marek w Google+ są posty z klipami wideo. W II kwartale tego roku otrzymały one 115 tys. wyróżnień przyciskiem "+1", wobec 66 tys. we wcześniejszych trzech miesiącach.
Z danych Simply Measured wynika także, że najwięcej fanów w Google+ mają strony marek z branży motoryzacyjnej - w sumie blisko 2,7 miliona. Kolejne pod tym względem branże to elektronika (1,9 mln), dobra luksusowe (1,3 mln), serwisy internetowe (1,1 mln) i napoje (1 mln).
Dołącz do dyskusji: Marki obserwują coraz większe zaangażowanie w Google+