SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śniadanie z motorniczą w reklamie śniadań z McDonald’s

Sieć gastronomiczna McDonald’s prowadzi wizerunkową kampanię reklamującą jej ofertę śniadaniową. Obsługą marketingową McDonald’s w Polsce zajmują się firmy DDB Warszawa i OMD.

Bohaterem reklamy jest mężczyzna, który wstaje przed świtem i jedzie na rowerze do lokalu McDonald’s. Kupuje tam na wynos dwa zestawy śniadaniowe, z którymi przyjeżdża na przystanek i czeka w dokładnie wyznaczonym miejscu. Kiedy przyjeżdża tramwaj, daje jeden zestaw kierującej nią kobiecie (która okazuje się jego partnerką życiową) i je razem z nią.

- Śniadania w McDonald's. To wspaniały poranek, jeśli możecie spędzić go razem… chociaż przez chwilkę - czytamy w opisie spotu.

 

Niedawno ruszyła inna kampania McDonald’s, w której Michał Żebrowski i Borys Szyc promują burgera Maestro, natomiast w połowie grudnia rozpoczęła się akcja reklamująca Burgera Drwala.

Działania reklamowe sieci McDonald’s są realizowane m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Śniadanie z motorniczą w reklamie śniadań z McDonald’s

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jojo
Lepsza motornicza niż tych dwóch przygłupasów Ż i S
odpowiedź
User
seba
Na całym świecie McD promuje się jaki to jest super a w USA to najgorsze miejsce na świecie, polski bar mleczny to przy tym 5 gwiazdek.
odpowiedź
User
Wojtek
Na całym świecie McD promuje się jaki to jest super a w USA to najgorsze miejsce na świecie, polski bar mleczny to przy tym 5 gwiazdek.
Bo od początku istnienia w USA jest to lokal dla najbiedniejszych i tak pozostało, myślę, że tam nie przejdzie promowania MC jako czegoś "luksusowego", a w Europie bardzo łatwo w strategii marketingowej wkręcić kogoś w luksusowe postrzeganie produktu. W Polsce jest praktycznie jedna biedna klasa, która chce żyć jak milionerzy, więc takie zabiegi marketingowe są bardzo proste.
odpowiedź