Śniadanie z motorniczą w reklamie śniadań z McDonald’s
Sieć gastronomiczna McDonald’s prowadzi wizerunkową kampanię reklamującą jej ofertę śniadaniową. Obsługą marketingową McDonald’s w Polsce zajmują się firmy DDB Warszawa i OMD.
Bohaterem reklamy jest mężczyzna, który wstaje przed świtem i jedzie na rowerze do lokalu McDonald’s. Kupuje tam na wynos dwa zestawy śniadaniowe, z którymi przyjeżdża na przystanek i czeka w dokładnie wyznaczonym miejscu. Kiedy przyjeżdża tramwaj, daje jeden zestaw kierującej nią kobiecie (która okazuje się jego partnerką życiową) i je razem z nią.
- Śniadania w McDonald's. To wspaniały poranek, jeśli możecie spędzić go razem… chociaż przez chwilkę - czytamy w opisie spotu.
Niedawno ruszyła inna kampania McDonald’s, w której Michał Żebrowski i Borys Szyc promują burgera Maestro, natomiast w połowie grudnia rozpoczęła się akcja reklamująca Burgera Drwala.
Działania reklamowe sieci McDonald’s są realizowane m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Śniadanie z motorniczą w reklamie śniadań z McDonald’s