Meblowa składanka „Rodzinki.pl” reklamuje Orange Open (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis, Dynamo, Platige Image i MEC.
W nowym spocie Orange Open męska część rodziny Boskich dość nieporadnie skręca meble, oglądając przy tym telewizję i korzystając z laptopa. Reklama informuje, że łączenie usług w ramach tej oferty jest prostsze niż składanie mebli, a łączna opłata za Nostradę, usługę telewizyjną i telefonię komórkową wynosi, po 20-złotowej obniżce, 69 zł (przy umowie na dwa lata), natomiast wiele urządzeń jest dostępnych za złotówkę.
Poprzednia kampania Orange z bohaterami „Rodzinki.pl” była prowadzona pod hasłem „Sięgaj po więcej” (zobacz szczegóły).
Na koniec czerwca br. z oferty Orange Open korzystało 418 tys. klientów, o 293 tys. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).
Nowa reklama będzie emitowana w kanałach należących do TVP, TVN i Polsatu.
Kreację spotu przygotowała agencja Publicis, reżyserią zajął się Marcin Serafin, produkcją - dom produkcyjny Dynamo, a postprodukcją - studio Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Meblowa składanka „Rodzinki.pl” reklamuje Orange Open (wideo)