SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Contacts dla Bibby Factors

Ruszyła kampania internetowa międzynarodowej firmy faktoringowej Bibby Factors. Za strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja nowych mediów Media Contacts. Celem działań jest popularyzacja wiedzy na temat faktoringu i wzrost zainteresowania usługą.

Kampania zaplanowana została na dwa miesiące (maj i czerwiec). Wykorzystywane są w niej przede wszystkim media branżowe (dedykowane prywatnym przedsiębiorcom oraz kadrze zarządzającej), ale także mailingi i wyszukiwarki. Dodatkowo, Bibby Factors uruchomiła na jednym z ogólnopolskich portali specjalne forum, na którym eksperci odpowiadają na pytania Internautów z zakresu faktoringu.

W Polsce faktoring nie jest jeszcze tak popularny, jak w krajach Europy Zachodniej. Wciąż wiąże się z nim wiele mitów, które negatywnie rzutują na wizerunek firm faktoringowych. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii edukacyjnej uda nam się to zmienić - zainteresować tematem, rozwiać wątpliwości i zachęcić do korzystania z naszych usług, które są ciekawą alternatywą dla bankowych kredytów - mówi Krzysztof Kuniewicz - Dyrektor Generalny Bibby Factors Polska.

Jest to pierwsza kampania Bibby Factors w internecie.

Dołącz do dyskusji: Media Contacts dla Bibby Factors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl