SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medicover promuje swoje kluby fitness

Ruszyła kampania klubów fitness, której celem jest poinformowanie klubowiczów, że od listopada w Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku można kupić członkostwo w wyjątkowo niskiej cenie. Działania promocyjne obejmą social media, kampanię outdoorową, influencer marketing oraz public relations.

#NaMieścieMówią to najnowsza kampania promocyjna klubów fitness, należących do grupy Medicover, zaprojektowana przez agencję digitalową Tigers. 

Od początku listopada siłownie Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku wprowadzają ofertę karnetową, która niewielkim kosztem daje szansę wypróbowania wszystkich możliwości treningowych w tych klubach. 

Oferta siłowni będzie promowana przez lokalnych influencerów, na kanałach social media poszczególnych sieci oraz w formie kampanii outdoorowej. Banery, które pojawią się na ulicach Łodzi, Krakowa i Katowic będą oznaczone dużym hasłem #NaMieścieMówią i uzupełnione hasłami nawiązującymi do lokalnych zwyczajów, powiedzeń oraz obiektów, które kojarzy każdy mieszkaniec poszczególnych regionów. 

I tak na przykład mieszkańcy Łodzi napotkają hasła takie jak „Po naszych treningach, przebiegniesz Piotrkowską w 5 minut”, „Twój brzuch będzie twardszy niż łódzkie kamienice” czy „Podnosimy Manufakturę jedną ręką”; mieszkańcy Krakowa znajdą na swoich ulicach banery o treści „Po naszych zajęciach bieg od Sukiennic do Kopca zajmuje tylko 5 minut”, „Smok Wawelski robi z nami formę na narty” i „Lepiej ćwiczyć na siłowni niż na polu”, a Ślązacy dowiedzą się, że „Mamy do wyboru więcej zajęć, niż jest okien w Superjednostce”, „Nasze hantle ważą tyle co Spodek” oraz „Nasze ciężary są cięższe niż śląski obiad”.

- Nasze sieci są wyjątkowe i każda z nich wyróżnia się na lokalnym rynku w zdecydowany sposób, dlatego sama forma kampanii #NaMieścieMówią jest dla nas naturalnym sposobem komunikacji z użytkownikami: z przymrużeniem oka, ale konkretnie i motywująco – podkreśla Marta Grabeus, marketing manager sieci Klubów Fitness. 

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada agencja digitalowa Tigers.
 

Dołącz do dyskusji: Medicover promuje swoje kluby fitness

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grażynka
Już się zamykają. Na razie najstarszy klub na Lea w Krakowie. Pomogłoby więcej haseł i osób od PR. Przydałby się też ktoś z mózgiem kto by się kapł, że zamiast haseł to trzeba wymienić na Lea prysznice na bardziej wodooszczędne albo umożliwić korzystanie z pojedynczych wejść w trochę niższej cenie.
0 0
odpowiedź