Mercedes-Benz reklamuje autoryzowane serwisy obsługi
Rozpoczęła się kampania reklamowa autoryzowanych serwisów samochodów Mercedes-Benz. Akcję przygotowała agencja Swiift.
Kampania autoryzowanych serwisów samochodów Mercedes-Benz informuje o kompleksowym programie skierowanym dla właścicieli aut dostawczych tej marki. Celem akcji jest przyciągniecie do tej oferty nowych klientów oraz zatrzymanie przy niej tych obecnych.
Kreacja kampanii przedstawia samochód jako narzędzie pracy, które musi być zawsze gotowe do realizacji swoich codziennych zadań, dlatego jego ewentualne usterki powinny być usuwane jak najszybciej, jak najlepiej i niedużym kosztem. Przekaz podkreśla, że autoryzowane serwisy Mercedes-Benz spełniają wszystkie te kryteria obsługi.
Akcja reklamowa obejmuje zarówno media ATL (m.in. internet), jak i działania BTL (ambient). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Swiift.
Dołącz do dyskusji: Mercedes-Benz reklamuje autoryzowane serwisy obsługi