SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Koterski bez stresu uczy angielskiego w reklamie Speak Up (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa szkół językowych Speak Up z udziałem Michała Koterskiego. Spot przewrotnie nawiązuje do słynnej sceny z aktorem w „Dniu świra”.

W reklamie Michał Koterski jako wymagający nauczyciel sprawdza na przykładach, czy jego uczennica potrafi odmienić czasownik „to be” i poprawia jej błąd w jednym przypadku.

- Nauka angielskiego nie musi stresować - podsumowuje, zachęcając do skorzystania z oferty szkół Speak Up.

 

Spot jest przewrotnym nawiązaniem do popularnej do dzisiaj sceny z filmu „Dzień świra” z 2002 roku.

Michał Koterski jako syn Adasia Miauczyńskiego (granego przez Marka Kondrata) był przez niego odpytywany z odmiany „to be”. Zupełnie sobie z tym nie radził, a na usprawiedliwienie stwierdził, że ojciec go steruje.

 

Nowa kampania reklamowa Speak Up jest realizowana m.in. w internecie.

Michał Koterski w roli nauczyciela angielskiego występuje też obecnie w spocie promującym rozwiązania firmy Fibaro z zakresu tzw. inteligentnego domu.

Dołącz do dyskusji: Michał Koterski bez stresu uczy angielskiego w reklamie Speak Up (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Birus
Zapisałam się kiedyś do nich. Było spoko. Gdy po kilku tygodniach z powodów osobistych musiałam zrezygnować z kursu i wyjechać z Warszawy okazało się, że podpisując umowę ze szkołą zaciągnęłam kredyt w banku o czym szkoła mnie nie poinformowała. Kursu nie dokończyłam ale kredyt musiałam spłacić bo komornik groził zajęciem majątku. Nie polecam.
odpowiedź
User
D81
Reklama reklama, ale szkoła i jej system sprzedaży to jakaś masakra. Nakręcił mnie na kilka poziomów z góry. Mieli się dopasowywać do mojego wolnego czasu. Po opłaceniu z góry {ok 5 tys} okazało się ze to ja muszę się dopasować. Jako że nie byłem w stanie rzucić obowiązków na rzecz nauki. Zwyczajnie kasa przepada. ODRADZAM
odpowiedź
User
Piotr S.
Reklama średnia. Oczywiście warto docenić intertekstualność, ale poza tym nie ma w niej nic więcej.
odpowiedź