SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Pol w nowych spotach marki Betclic. „Zakłady lepsze od innych”

Firma bukmacherska na polskim rynku, Betclic, rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową „Zakłady lepsze od innych”, reklamującą nowy, czasowy produkt – Boosted Odds. W przygotowanych przez markę spotach reklamowych występuje Michał Pol.

Trzy nowe spoty Betclic prezentują historie, w których dwóch przyjaciół zawiera między sobą nietypowe zakłady – na przykład o zjedzenie bardzo ostrej papryczki. Utrzymane w zabawnej formie filmy puentuje Michał Pol. Dziennikarz zaprasza widzów do skorzystania z nowej oferty specjalnej bukmachera, Boosted Odds.

Nowe spoty Betclic nawiązują stylistycznie do pozostałych materiałów przygotowanych na potrzeby platformy komunikacyjnej „Wybierz swój kurs”, w ramach której marka zrealizowała już kampanie takie jak „Misje do ogarnięcia” czy „Monster odds”.

Trzy filmy reklamujące produkt Betclic będą emitowane na powierzchniach reklamowych w Internecie, kanałach social media oraz z wykorzystaniem influencer marketingu.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/artykul/betclic-z-reklama-w-stylu-kina-akcji-misje-do-ogarniecia ##

Za opracowanie kampanii „Zakłady lepsze od innych” dla marki Betclic odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty stworzył dom produkcyjny F25.

Dołącz do dyskusji: Michał Pol w nowych spotach marki Betclic. „Zakłady lepsze od innych”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
masakra na saskiej kępie
Co za upadek... Niżej i niżej.
odpowiedź
User
Paco
Infantylny dziadek z grupką równie infantylnych fanów.
odpowiedź
User
m.
po akcji z parkowaniem na chodniku to raczej antyreklama
odpowiedź