Mindshare przejmuje od Equinoxu obsługę mediową FoodCare
Mindshare Polska wygrał przetarg na całościową obsługę mediową marek należących do Foodcare. Poprzednio zajmował się tym Equinox.
W przetargu na obsługę mediową należących do Foodcare marek Tiger Energy Drink, N-Gine, 4move i Gellwe Mindshare Polska oprócz Equinoxu pokonał domy mediowe Initiative Warszawa, Star Media i Value Media. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów (w tym telewizji, internetu, kina, outdooru, ambientu i magazynów). Umowę podpisano na czas nieokreślony.
W Mindshare Polska za obsługę marek należących do FoodCare odpowiada zespół client leadership, w skład którego wchodzą dyrektor Magdalena Mulenga oraz managerowie Aleksandra Maksymiec i Maciej Świątek.
Dołącz do dyskusji: Mindshare przejmuje od Equinoxu obsługę mediową FoodCare