SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MNI chce w 2010 r. koncentrować się na rozwoju marketingu mobilnego

Wzrost organiczny w zakresie usług dodanych dla telekomunikacji, a szczególnie marketingu mobilnego będzie głównym celem dla grupy MNI w przyszłym roku, poinformował prezes Piotr Majchrzak w czwartek.

"Zakończenie porządkowania aktywów w MNI i PPWK, dalsze aktywne uczestnictwo w procesie konsolidacji spółek telekomunikacyjnych oraz wzrost organiczny w zakresie usług dodanych, to teraz nasze główne cele na przyszłość" - powiedział Majchrzak na spotkaniu z analitykami i dziennikarzami. Zaznaczył, że według niego największe perspektywy wzrostu wiążą się z rozwojem marketingu mobilnego.

"Przyszły rok może przynieść olbrzymie zmiany jeśli chodzi o wykorzystanie marketingu mobilnego" - powiedział Majchrzak. Dodał, że chodzi m.in. o wykorzystanie technologii, które już są dostępne.

"W tym roku mieliśmy podobną rewolucję jeśli chodzi o wykorzystanie loterii sms-owych, do których namawialiśmy firmy medialne i operatorów od kilku lat" - dodał Majchrzak.

MNI i PPWK przeprowadzają obecnie proces wymiany aktywów. Do MNI przeniesiono telekomunikacyjne aktywa PPWK. Wkrótce w drugą stronę ma zostać przeniesiona spółka MNI Premium działająca na rynku usług dodanych.

Majchrzak powiedział agencji ISB, że w najbliższym czasie grupa nie planuje żadnych nowych spektakularnych akwizycji. MNI nadal jest jednak zainteresowane przejęciem notowanej spółki telekomunikacyjnej Hyperion.

MNI Telecom ma obecnie ponad 18% akcji Hyperiona, dodatkowe udziały posiada kluczowy akcjonariusz MNI i przewodniczący jej rady nadzorczej Andrzej Piechocki. MNI domagają się zwołania Walnego Zgromadzenia i wprowadzenia swoich przedstawicieli do rady nadzorczej.

"Jeśli walne nie zostanie zwołane we właściwym terminie, zgłosimy się do sądu. Prędzej, czy później wprowadzimy naszego przedstawiciela do rady nadzorczej i doprowadzimy do porozumienia z akcjonariuszami większościowymi" - powiedział Majchrzak. Hyperion w tej chwili nie posiada zarządu, w jego imieniu działa prokurent.

Majchrzak poinformował, że dzięki połączeniu ze spółką Neotel spółka MNI Telecom pozyskała kilkanaście tysięcy klientów WLR (Wholesale Line Rental - usługa hurtowego dostępu do sieci). Z kolei dzięki przejęciu spółki Długie Rozmowy (DRSA) ma umowy WLR na terenie całego kraju i już pozyskuje nowych klientów tej usługi. W tej chwili MNI Telecom ma ok. 18 tys. klientów WLR.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka MNI miała 22,40 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 14,85 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 182,59 mln zł wobec 131,74 mln zł.

Dołącz do dyskusji: MNI chce w 2010 r. koncentrować się na rozwoju marketingu mobilnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl