Monika Dąbrówka i Hubert Pałkiewicz dyrektorami w GoldenAd
Monika Dąbrówka rozpoczęła pracę w internetowej sieci reklamowej GoldenAd jako buying & performance director, a Hubert Pałkiewicz objął w niej funkcję strategy & business development directora.
Jako buying & performance director w GoldenAd Monika Dąbrówka będzie odpowiadać za wszystkie działania związane z wydawcami, takie jak poszerzenie i porządkowanie portfolio serwisów, negocjacje stawek oraz zasad współpracy między wydawcami i siecią. Poprzednio Dąbrówka pełniła funkcję senior publisher managera w TradeDoubler, a wcześniej pracowała m.in. w sieci Afilo oraz firmie CR Media.
Z kolei Hubert Pałkiewicz pod koniec ub.r. został doradca zarządu GoldenAd, a obecnie jako strategy & business development director będzie odpowiadał za strategię sieci, rozwój oferty i wdrażanie nowych projektów oraz nadzór nad jakością świadczonych usług. Poprzednio Pałkiewicz współzarządzał polskim oddziałem Reprise Media, spółki w grupie IPG odpowiadającej za działania search and performance marketingu. Ogółem z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad 10 lat, a wcześniej pracował m.in. w CR Media, Internet Group oraz Universal McCann.
Jednocześnie Piotr Winiarz, który do tej pory odpowiadał za sprzedaż i działalność operacyjną GoldenAd, skupi się teraz na działaniach sprzedażowych.
Dołącz do dyskusji: Monika Dąbrówka i Hubert Pałkiewicz dyrektorami w GoldenAd