MullenLowe będzie reklamować CCC w social media na 17 rynkach
Agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrały przetarg na obsługę mediów społecznościowych producenta butów CCC na 17 rynkach, w tym w Polsce. Firma była dotychczas w tym zakresie klientem agencji OS3.
W grudniu ubiegłego roku został rozstrzygnięty przetarg kreatywny CCC na obsługę mediów społecznościowych na siedemnastu rynkach: w Polsce, Węgrzech, Słowacji, Czechach, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Bułgarii, Niemczech, Serbii, Rosji, Łotwie, Litwie, Ukrainie, Rumunii, Mołdawii i Estonii. Dotyczył aktywności marki CCC w social mediach - na Facebooku i Instagramie w zakresie działań aktywacyjnych oraz współpracy z influencerami.
Grupa MullenLowe wygrała go, przedstawiając kompleksową ofertę przygotowaną przez swoje dwie spółki: dom medowy MullenLowe MediaHub i agencję reklamową MullenLowe Warsaw. - MullenLowe wygrało dzięki bardzo silnej analizie i zaproponowanej strategii, zbieżnej z potrzebami rozwojowymi firmy - skomentowała Zofia Korecka-Rejczak, global marketing director CCC.
W przetargu uczestniczyło łącznie pięć agencji, m.in. Change (która obsługuje CCC w ATL-u) oraz OS3 (dotychczasowa agencja digital CCC, która znalazła się również w ścisłym finale przetargu).
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe będzie reklamować CCC w social media na 17 rynkach