Muzyka klasyczna spotyka breakdance w reklamach Red Bull Flying Bach (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca spektakl muzyczno-taneczny Red Bull Flying Bach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bimers, Sensis i Havas Media.
Reklamy Red Bull Flying Bach pokazują, że spektakl ten łączy w sobie klasyczną muzykę Jana Sebastiana Bacha oraz współczesny taniec w wykonaniu zespołu Flying Steps, czterokrotnych mistrzów świata breakdance. Widowisko odbędzie się 15 i 16 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Kampania reklamowa obejmuje telewizję (45- i 30-sekundowe spoty), kina, internet (m.in. serwisy dotyczące kultury, muzyki i tańca), prasę oraz outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe, citylighty, plakaty 3D na przystankach).
Kreację kampanii przygotowały agencje Bimers i Sensis, a za kreację reklam internetowych i zakup wszystkich mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Muzyka klasyczna spotyka breakdance w reklamach Red Bull Flying Bach (wideo)