Najpopularniejsze tygodniki telewizyjne w I półroczu 2012. Liderem „Tele Tydzień”
Prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w I półroczu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskały jedynie będące na ostatniej pozycji „Teleprogramy”.
Liderem pozostał „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się w I półroczu br. na poziomie 1 014 534 egz., co oznacza spadek o 2,39 proc. względem I półroczu ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 4,58 proc. sprzedając się średnio w liczbie 421 552 egz.
Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 8,69 proc. do 195 575 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 13,53 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kurier TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 189 949 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.
Z kolei jedynym wzrostem w zestawieniu (5,85 proc.) pochwalić się mogą zajmujące ostatnią pozycję „Teleprogramy” (Press-Media). Średnia sprzedaż tego pisma w I półroczu br. wyniosła 37 146 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1014534 | 1039372 |
To & Owo | 421552 | 441789 |
Tele Max | 195575 | 214177 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 189949 | 219663 |
Super TV | 177330 | 205036 |
Program TV | 116740 | 117115 |
Teleprogramy | 37146 | 35093 |
W czerwcu br. liderem był także "Tele Tydzień".
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 987188 | 966309 |
To & Owo | 419785 | 414953 |
Tele Max | 186008 | 200039 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 180777 | 200305 |
Super TV | 169947 | 184709 |
Program TV | 110633 | 113709 |
Teleprogramy | 35345 | 37451 |
Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze tygodniki telewizyjne w I półroczu 2012. Liderem „Tele Tydzień”
To wystarczyło, żeby TT mógł pomarzyć o zbliżeniu sie do swojego rekordu Polski w sprzedaży z czasów Webera i Miłkowskiego (2 mln 100 tys. egz.), żeby TŚ/TV 14 sprzedawał tyle, co za czasów Mokrzyckiej i Opali (ponad 500 tys.), żeby nawet Kurier Opali i Lisa spada na łeb, chociaz sprzedawał pond 350-400 tys.
Gratulacje dla nieusuwalnych, którzy wyrzucili już z Bauera najlepszych...