SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję

Piątą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po pięciu odcinkach ogląda średnio 2,45 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.

Katarzyna Dowbor, fot. Polsat Katarzyna Dowbor, fot. Polsat

Program „Nasz nowy dom 5” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 6 września 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze pięć odcinków najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,45 mln osób. Przełożyło się to na 19,69 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 23,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 września br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,60 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-09-2015

17:47:03

2 598 435

20,71%

04-10-2015

17:46:44

2 517 917

20,43%

06-09-2015

17:47:22

2 488 297

19,15%

Warto dodać, że nadawana jesienią ub.r. cała trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 340 tys. mniej widzów. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,74 proc. oraz 18,62 proc. (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca „Komisarza Alexa” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 9,96 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani”; 6,13 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Nasz nowy dom 5

2 453 538

19,69%

23,25%

TVP1

1 531 259

12,29%

7,17%

TVP2

1 241 484

9,96%

5,91%

TVN

764 327

6,13%

8,23%

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. Pomaga jej architekt Maciej Pertkiewicz. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,4 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zabawne
Jeden z najbardziej misyjnych programow w tv a nadaje go stacja komercyjna. TVP zamiast pomagać ludziom woli znajdować kuchty dzianym rolnikom...
0 0
odpowiedź
User
bozena_ra
Oglądam i ciesze się szcześciem tych ludzi.Nowy architekt super tak jak Pani Dowbor
0 0
odpowiedź
User
pavv
Program tak ciekawy, że aż nieprawdopodobny! W te 5 dni to można pokoje pomalować, a nie zrobić remont kapitalny całego domu. Ciekawe ile jeszcze dni po nagraniach kontynuują remont.
0 0
odpowiedź