SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic” liderem w segmencie pism podróżniczych, „Voyage” z największym spadkiem

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w kwietniu 2014 roku wyniosła 39 562 egz. i była o 10,21 proc. niższa niż rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,43 proc. i uplasował się na poziomie 23 254 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (Murator). W kwietniu br. sprzedał się on w liczbie 10 035 egz., po spadku w skali roku o 0,48 proc.

Najwięcej stracił plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała bowiem o 18,73 proc. i wyniosła 9 451 egz.

ZKDP

kwiecień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

62 936

39 580

39 562

70 030

46 415

44 062

NG Traveler

42 720

23 254

23 254

47 560

25 963

25 963

Podróże

22 200

11 427

10 035

22 700

11 515

10 083

Voyage - Magazyn o Podróżach

30 000

13 201

9 451

30 000

15 379

11 629


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 22,93 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Voyage”, a najwięcej stracił „National Geographic Polska” - było to 11,12 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

62 936

39 580

39 562

70 000

44 529

44 511

NG Traveler

42 720

23 254

23 254

42 720

24 203

24 203

Podróże

22 200

11 427

10 035

22 200

10 222

8 862

Voyage - Magazyn o Podróżach

30 000

13 201

9 451

30 000

11 658

7 688

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” liderem w segmencie pism podróżniczych, „Voyage” z największym spadkiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Voyage - Magazyn o podróżach to jakaś kpina. Chyba dla tych co zwiedzają baseny przyhotelowe. Tam piszą tylko o tym i o żarciu. O podróżach tyle co kot napłakał.
0 0
odpowiedź
User
Niunia
A co się dzieje z "Poznaj swiat"?
Kiedys bardzo dobry tytuł, ktoś wie?

0 0
odpowiedź