„Niezwykle silne i lśniące włosy” w kampanii Timotei (wideo)
Wystartowała właśnie kampania reklamowa nowej kolekcji szamponów i odżywek do włosów Timotei (Unilever Polska), zawierających esencję z róży z Jerycha. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i PHD Media Direction.
Kampania nowych szamponów i odżywek do włosów Timotei podkreśla, że dzięki temu, że zawierają one esencję z róży z Jerycha, pozwalają odbudować i odżywić włosy od wewnątrz, a także przywrócić im moc i blask. Reklamy, tak jak same produkty, są skierowane do kobiet w różnym wieku.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę (magazyny kobiece i lifestyle’owe), internet (reklamy bannerowe i SEM) oraz outdoor (1200 citilightów w całym kraju). Działania będą prowadzone do końca br.
Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Niezwykle silne i lśniące włosy” w kampanii Timotei (wideo)