SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nokia C3-01 i X3-02: Więcej niż dwa powody, aby je mieć (wideo)

W telewizji, internecie, kinach i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa telefonów Nokii C3-01 i X3-02. Akcję pod hasłem „Więcej niż dwa powody, aby je mieć” przygotowały firmy JWT Warszawa, Wunderman Polska i Carat.

Kampania reklamowa Nokii C3-01 i X3-02 prezentuje zalety zastosowanej w tych telefonach technologii „Touch and Type”. – Oba modele swoim wyglądem przypominają typowe telefony komórkowe, jednak umożliwiają jednak zarówno za pomocą ekranu dotykowego, jak i klasycznej klawiatury – opisuje Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland. – To świetna propozycja dla osób, które chcą pozostać przy tradycyjnej metodzie wprowadzania tekstu, a jednocześnie mieć łatwy dostęp do wszystkich funkcji telefonu poprzez ekran dotykowy – przekonuje.

>>>>Opis telefonu Nokia C3-01




>>>Opis telefonu Nokia X3-02

Akcja pod hasłem „Więcej niż dwa powody, aby je mieć” jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, TV4, TVN7, TV Puls, TVP Info, Polsat Sport, Polsat Sport Extra), internecie (NK.pl, Fotka.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Ipla, Onet VOD, iplex.pl, TVN24.pl, Google), kinach (sieci Multikino i Cinema City) oraz na outdoorze. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – przygotowały agencje reklamowe JWT Warszawa i Wunderman Polska, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Nokia C3-01 i X3-02: Więcej niż dwa powody, aby je mieć (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
427147
Our company specializes in the delivery of goods from China, Japan and Korea. We work through the seaports of Vladivostok and deliver cargo to Europe, Russia and Kazakhstan
0 0
odpowiedź