SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe agencje i większy zarząd w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR

Walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR określiło nowe wartości definiujące organizację, przyjęło do niej sześć nowych agencji oraz uzupełniło skład zarządu.

Od lewej: Adam Skalik, Rafał Jagielski i Jan JaneczekOd lewej: Adam Skalik, Rafał Jagielski i Jan Janeczek

Nowe wartości określone przez SAR mają stanowić ideową podstawę oraz nadawać kierunek wszystkim inicjatywom tej instytucji.  Dlatego zdecydowano określić je w trzech słowach: skuteczność, innowacyjność i kreatywność. Są one wyrażane poprzez konkursy, działalność edukacyjną oraz pracę na rzecz tworzenia i rozpowszechniania rynkowych standardów, a także inicjatywy z obszaru CSR.

- W SAR mamy silne, poparte doświadczeniem, przekonanie, że kampania która była naprawdę skuteczna, musiała być również kreatywna i innowacyjna. Jeśli nie była, to znaczy, że zmarnowano okazję by dzięki innowacyjności i kreatywności walczyć o większą efektywność. W dzisiejszym świecie nie ma skuteczności bez innowacyjności, która z kolei nie istnieje bez kreatywności. Uważamy, że każdy skuteczny proces, przedsięwzięcie, produkt, każda usługa, kampania, działalność marketingowa musi być równocześnie kreatywna i innowacyjna. Chcemy żeby SAR był promotorem takiego myślenia, bo jest ono potrzebne całej polskiej gospodarce - skomentował Szymon Gutkowski, prezes SAR.

Do Stowarzyszenia dołączyło w tym roku sześć agencji. Są to: Endorfina Events, Gutenberg Networks Warszawa, Good Company, Plej, Papajastudio i Peppermint. Ponadto w ramach Grupy Denstu Aegis Network członkami SAR są Isobar, Carat oraz Vizeum. Oznacza to, że obecnie w organizacji zrzeszonych jest 94 podmiotów.

Do zarządu SKM SAR weszli Monika Bierwagen (Isobar Poland), Małgorzata Węgierek (Havas Media), Michał Kazimierczak (Y&R) i Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt). Resztę składu zarządu stanowią: Jakub Kamiński (Brain), Izabela Albrychiewicz (MEC) oraz Szymon Gutkowski (DDB&tribal), który pełni jednocześnie funkcję prezesa zarządu. Ponadto w gronie zarządu gościnnie zasiadła także Małgorzata Leniarska (Dragon Rouge) jako przedstawiciel Klubu Brand Design.

Z kolei rada nadzorcza Stowarzyszenia będzie kontynuować swoje prace w następującym składzie: Wojciech Borowski (McCann Worldgroup), Katarzyna Łakińska (V&P) oraz Rafał Ciszewski (K2).

Członkowie SAR podczas walnego zebrania zdecydowali też, że wkrótce zostaną wdrożone nowe funkcjonalności na platformie przetargowej, która pozwala wszystkim uczestnikom przetargu na wymianę informacji, dotyczących kwestii proceduralnych postępowania. Wprowadzone zmiany mają usprawnić korzystanie z niej. Będą one miały za zadanie również pomóc we wdrażaniu i promowaniu europejskich standardów relacji pomiędzy klientami a agencjami.

Platforma ma także zbliżać obydwa środowiska, tak aby skutecznie budować dialog dotyczący standardów przetargowych i wzajemnej współpracy. Platforma ma być również kompendium wiedzy dla osób organizujących przetargi na usługi marketingowe w Polsce: od doboru uznanych i doświadczonych partnerów, poprzez kolejne etapy przetargu i jasne zasady na jakich powinien on się odbywać.

Dołącz do dyskusji: Nowe agencje i większy zarząd w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl