Nowy Seat Leon: Więcej wrażeń
Ruszyła kampania reklamowa nowego Seata Leon. Akcja pod hasłem"Więcej wrażeń" obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa nowego SeataLeon podkreśla wprowadzone w nim innowacje i ulepszeniatechnologiczne. Kreacja pod hasłem "Więcej wrażeń" opiera się naprezentowaniu charakterystycznego wizerunku tego samochodu.
Akcja od 6 września jest prowadzona w telewizji (sponsoring wTVN), prasie (gazety codzienne, tygodniki opinii i lifestylowe,magazyny kobiece, skierowane do mężczyzn i motoryzacyjne),internecie (działania kontekstowe i zasięgowe) oraz na outdoorze(ekrany LCD w wagonach metra warszawskiego). Kreację kampaniiprzygotowała agencja reklamowaBetlej&Partners, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.
Dołącz do dyskusji: Nowy Seat Leon: Więcej wrażeń