Odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza w kampanii HSBC Bank Polska
Rusza kampania reklamująca odświeżony wizerunek HSBC Bank Polska. Akcja obejmująca prasę i outdoor opiera się na trzech sloganach: odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza.
Startująca właśnie kampania HSBC Bank Polska reklamuje odświeżoną strategię firmy, która koncentruje się na oferowaniu usług bankowości osobistej klientom zamożnym i przedstawicielom szybko rosnącej klasy średniej. W akcji wykorzystywanych jest kilka layoutów zawierających trzy główne slogany: odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza, które mają odzwierciedlać uniwersalne wartości pozafinansowe związane z HSBC Bank Polska. Przekaz uzupełniają emocjonalne kreacje graficzne oraz krótkie teksty opisujące przewagi firmy nad konkurencją w poszczególnych aspektach.
Akcja jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Parkiet, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Polityka, Forum, Przekrój, Wprost i Newsweek) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie). Kreację kampanii przygotował departament marketingu HSBC Bank Polska we współpracy z agencją reklamową JWT oraz domem mediowym Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza w kampanii HSBC Bank Polska