1,15 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem
Nowy program „Ameryka da się lubić” oglądało średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,76 mln zł.
Średnia widownia premierowych odcinków „Ameryka da się lubić”, wyemitowanych w okresie od 12 września do 31 października 2020 roku wyniosła 1,15 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 8,45 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 12 września. Śledziło go średnio 1,36 mln osób.
TVP2 w czasie emisji „Ameryka da się lubić” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,56 proc.), trzeci - TVN (pasmo filmowe; 7,56 proc.), a czwarty - TVN (gł. filmy fabularne; 7,08 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Ameryka da się lubić” wyniosły 1,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Formuła programu „Ameryka da się lubić” nawiązuje do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia zapraszani są Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.
Program prowadziła Ida Nowakowska.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,15 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem