1,68 mln widzów „Kabaretu na żywo 9”, Polsat wiceliderem
Dziewiąty sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,68 mln osób, o 60 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
„Kabaret na żywo 9” (nadawany pod tytułem „Kabaret na żywo - Klinika Skeczów Męczących) na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 13 września do 22 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,68 mln osób, co przełożyło się na 11,11 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek serii z 4 października. Oglądało go 1,86 mln osób.
Dla porównania, siódmą edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną jesienią ub.r. śledziło 1,62 mln osób, co przełożyło się na 10,43 proc. udziału w 4+, 11,15 proc. w 16-49 oraz 11,20 proc. w 16-59. Kabaretowy program stracił 50 tys. oglądających, ale minimalnie zwiększyły się jego udziały rynkowe.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 9” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 17,21 proc., nadająca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Ludzie i bogowie” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Trzeci był TVN (9,07 proc.; „MasterChef”, „Usta usta” oraz „Królestwo kobiet”), a czwarta - TVP2 (4,42 proc.; gł. filmy fabularne).
Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 Polsat był stacją drugiego wyboru. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,68 mln widzów „Kabaretu na żywo 9”, Polsat wiceliderem