TVP Sport nokautuje konkurencję wśród kanałów sportowych
W październiku br. względem października ub.r. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Canal+ Sport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w listopadzie 2018 roku wyniósł 0,90 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 213,89 proc., co jest zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. TVP Sport od 7 czerwca nadaje na MUX-3 (od tego czasu jest zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w miesięcznych rankingach). W listopadzie 2017 roku kanał ten był trzeci.
Z pierwszej na drugą lokatę spadł Polsat Sport, którego udział wzrósł o 2,80 proc. do poziomu 0,37 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1, który przed rokiem był wiceliderem. Wynik tej stacji w listopadzie br. wyniósł 0,34 proc. (w dół o 1,44 proc.).
Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował Canal+ Sport 2, który spadł z 7 na 11 miejsce. Jego udział zmniejszył się o 38,89 do 0,04 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce w listopadzie br. awansował TVP Sport, którego udział wyniósł 0,81 proc., po wzroście o 249,57 proc. - największym w zestawieniu.
Podium uzupełniają: Polsat Sport (0,24 proc.; + 1,27 proc.), który przed rokiem był liderem oraz Eurosport 1 (0,21 proc.; + 16,39 proc.).
Najwięcej w tym ujęciu stracił Golf Channel Polska - było to teoretycznie 100 proc. (do mniej niż 0,001 proc. udziału).
Dołącz do dyskusji: TVP Sport nokautuje konkurencję wśród kanałów sportowych