Oglądalność TVP Sport wzrosła o 270 proc. nSport+ stracił najwięcej
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w maju 2019 roku wyniósł 1 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 269,89 proc., co jest największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W maju 2018 roku kanał ten był trzeci.
TVP Sport od 7 czerwca ub.r. nadaje na MUX-3, na którym zastąpił TVP Rozrywkę. Z kolei od 22 grudnia ub.r. stacja w jakości HD jest dostępna również na ósmym multipleksie DVB-T (wraz z TVP Rozrywką, która powróciła do naziemnej telewizji cyfrowej).
Na drugą lokatę spadł Polsat Sport, którego udział spadł o 8,46 proc. do poziomu 0,49 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1, który rok wcześniej był wiceliderem. Wynik tej stacji w maju br. wyniósł 0,40 proc. (do góry o 4,47 proc.).
Największy spadek w zestawieniu odnotował kanał nSport+, który w rankingu spadł z czwartej na siódmą lokatę. Jego udział zmniejszył się o 40,61 do 0,10 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z trzeciego na pierwsze miejsce w maju br. awansował TVP Sport, którego udział wyniósł 0,95 proc., po wzroście o 368,97 proc. - największym w zestawieniu.
Drugi był Eleven Sports 1 (0,29 proc.; + 102,82 proc.), który przed rokiem był piąty. Podium uzupełnia Polsat Sport (0,28 proc.; - 11,99 proc.).
W tym ujęciu najwięcej stracił Fightklub - było to 66,67 proc. do 0,001 proc.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność TVP Sport wzrosła o 270 proc. nSport+ stracił najwięcej