Każdy może być na okładce „Pulsu Biznesu”
„Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) z okazji przekroczenia 100 tys. fanów na Facebooku przygotował aplikację, za pomocą której można przygotować jedynkę dziennika z własnym zdjęciem i tekstem na swój temat. - W ciągu jednego dnia z jej pomocą przygotowano i ściągnięto ponad cztery tysiące okładek - mówi dla Wirtualnemedia.pl Karolina Dziwulska, head of PR&Brands w Bonnierze.
Narzędzie zostało zamieszczone na stronie 100000.pb.pl. Po kliknięciu w wyświetlający się na stronie link można stworzyć własną okładkę dziennika, ze swoim zdjęciem i swoją historią. Okładkę można pobrać.
- Każdy może zostać rekinem biznesu, giełdowym wilkiem czy właścicielem odnoszącego sukces superstart-upu. Wspieramy biznes, i takich właśnie sukcesów życzymy naszym czytelnikom - mówi nam Karolina Dziwulska. Dodaje też, że w ciągu kilku godzin od umieszczenia w internecie aplikacji, pobrano prawie 4000 okładek i liczba ta cały czas rośnie. - Użytkownicy dzielą się nimi w social mediach, gratulują sobie i cieszą się z sukcesów innych. Mamy nadzieje, że dla wielu z naszych czytelników ta dedykowana pierwsza strona wydania stanie się samospełniającą przepowiednią - podsumowuje Karolina Dziwulska.
Aplikacja do generowania okładek została wymyślona i zrealizowana przez zespół redakcyjny „Pulsu Biznesu”.
Według danych ZKDP w grudniu ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” wynosiła 9 854 egz. Serwis PB.pl w listopadzie ub.r. zanotował 582,5 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 34 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Każdy może być na okładce „Pulsu Biznesu”