One-2-One dostała 1 mln zł z UE na platformę reklamy mobilnej
Grupa One-2-One pozyskała 1 mln zł dofinansowania z Unii Europejskiej na prace nad platformą reklamy mobilnej. Rozwiązanie ma zapewnić błyskawiczne dotarcie do odbiorców z przekazem marketingowym.
One-2-One, grupa kapitałowa złożona z firm zajmujących się
marketingiem z wykorzystaniem najnowszych technologii, pozyskała
środki w wysokości 1 mln zł z Unii Europejskiej na opracowywanie
platformy reklamy mobilnej.
Dofinansowanie przyznane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna
Gospodarka zostanie przeznaczone na przedsięwzięcie, którego łączny
koszt wynosi 2,35 mln zł. W pierwszym etapie działań One-2-One
będzie prowadzić badania i prace rozwojowe, a w drugim wprowadzi
platformę na rynek. Rozwiązanie o nazwie MAP (Mobile Advertising
Platform) ma zapewnić błyskawiczne dotarcie do konsumentów z
przekazem reklamowym za pomocą telefonu komórkowego.
Dołącz do dyskusji: One-2-One dostała 1 mln zł z UE na platformę reklamy mobilnej