OS3 zmienia identyfikację wizualną. „Widzimy więcej głębiej ostrzej”
Agencja OS3 po 19 latach istnienia zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, żeby podkreślić swoje pozycjonowanie jako agencji oferującej szersze usługi marketingowe od tradycyjnego digital marketingu.
W nowej identyfikacji zachowano, jednak w nowocześniejszym wydaniu, takie elementy związane z naturą. W logotypie OS3 pojawiło się z kolei odcięcie - ma ono podkreślać słowo „ostrzy”. Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Maj, CEO agencji w związku z nazwą agencji przylgnęło do niej to słowo, bo wielu nie mówi „o es trzy” a właśnie „ostrzy”. - Jest to jednak w pewnym sensie niedopowiedziana ostrość, bo nie definiujemy jej wprost - dodaje Marcin Maj.
Dopowiedzeniem znaczenia tego słowa jest hasło, które ma pozycjonować OS3, czyli „Widzimy więcej głębiej ostrzej”. - Widzimy trochę więcej niż inni, przede wszystkim dzięki zdobytemu doświadczeniu - wyjaśnia Marcin Maj. Dodaje, że takie właśnie ma być nowe pozycjonowanie agencji OS3, która przez wiele lat postrzegana była jako agencja typowo interaktywna, digitalowa. - Przez ostatnie dwa lata realizowaliśmy nową strategię i wprowadzone obecnie zmiany są zwieńczeniem tego procesu. Nie chcemy być zaszufladkowani jako agencja od internetu, stron www itp. Dojrzeliśmy do tego, by wyjść z zaściankowego świata interaktywnego w szerszą przestrzeń - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Maj.
Agencja oferuje już nie tylko digitalowe rozwiązania, ale również przygotowuje kompleksowe działania prowadzone we wszystkich kanałach komunikacji, w tym projekty BTL, eventy i mobile.
Agencja zatrudnia obecnie 60 osób z doświadczeniem ATL-owym, BTL-owym czy shopperowym i realizuje projekty mocno wykraczające poza digital. - Chcemy być wciąż postrzegani jako agencja digitalowa, ale digitalowa w nowym wydaniu, z szerokimi kompetencjami, bardziej kompleksowo. Nie tylko jako ta od stron internetowych. Bo dziś digital wychodzi poza tradycyjną przeglądarkę, a kompetencje pomiędzy online i offline się zacierają - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Marcin Maj. - Pozycjonując OS3 nie chcę używać sformułowania full service, bo wciąż daleko nam do takich agencji jak DDB czy Saatchi. Zdecydowanie bliżej nam do agencji BTL i marketingu zintegrowanego niż do agencji ATL - dodaje.
Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji obejmującej hasło i zintegrowany z nim motyw przewodni zdjęć makro, agencja zaprezentowała swoją nową stronę internetową.
Wszystkie zmiany we własnym zakresie przygotował i wdrożył zespół OS3.
Dołącz do dyskusji: OS3 zmienia identyfikację wizualną. „Widzimy więcej głębiej ostrzej”
miłego dnia łobuzy
oj mega porażka