“Party” z dodatkiem kulinarnym i kampanią
Najnowszy numer dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) ukaże się w poniedziałek 16 kwietnia br. w trzech różnych wersjach. Podstawowa mutacja bez dodatku będzie mieć promocyjną cenę 1,50 zł.
Magazyn będzie mieć też wersję z dodatkiem kulinarnym z przepisami Moniki Mrozowskiej i Maćka Szaciłło, która kosztować będzie 2,99 zł. Do kolejnej części nakładu zostanie dodana płyta DVD z filmem „Jak ona to robi?”. Ta mutacja ukaże się w cenie 29,99 zł. Nakład wydania został zwiększony, ale wydawca nie ujawnia, ile on wynosi. Objętość numeru to 108 stron.
>>> “Show” liderem, “Viva!” o 90 proc. do góry. Jaka sprzedaż "Party"?
Sprzedaż numeru jest wsparta kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN Style, Polsat Cafe), prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie. Kampanię zaplanował ZenithOptimedia Group, a spot przygotował duet Raczkowska i Fedisz.
Dołącz do dyskusji: “Party” z dodatkiem kulinarnym i kampanią