Paweł Franke w dziale strategii Pathfinder 23
Do działu strategii Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) dołączył Paweł Franke jako e-commerce healthcare strategy hub leader.
O przejściu Pawła Frankego do Pathfinder 23 pisaliśmy już w kwietniu.
Na nowym stanowisku Franke będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem tworzącym rozwiązania e-commerce na rynkach globalnych i lokalnych dla marek z portfolio firmy Bayer.
Przed dołączeniem do Pathfinder 23 przez prawie 4 lata był związany z Grupą K2, gdzie przez ostatnie 2 lata obejmował stanowisko communication & marketing director – najpierw w K2 Media, a następnie w K2 Precise. Odpowiadał m.in. za opracowanie strategii pozycjonowania agencji K2 Percise oraz wprowadzenie marki na polski rynek.
W latach 2013-2016 jako head of marketing & PR w Centralnym Ośrodku Informatyki zarządzał zespołem realizującym działania marketingowe i komunikacyjne dla cyfrowych projektów polskiego rządu.
Wcześniej przez 7 lat pracował w Starcom MediaVest Group, gdzie współtworzył jednostkę konsultingu strategicznego, realizującą działania dla klientów, takich jak: Dr Irena Eris, Heineken (Żywiec, Heineken, Desperados), Kraft Foods, PZU, Samsung, T-Mobile, TUI, TVN. Odpowiadał m.in. za przeprowadzanie audytów komunikacyjnych, tworzenie strategii komunikacji marek i koncepcji kampanii oraz nadzór nad ich realizacją. Był również zaangażowany w rozwój narzędzi i kompetencji działu kreatywnego oraz prowadzone przez tę komórkę procesy tworzenia planów mediowych. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów dla firmy Coca-Cola.
Dołącz do dyskusji: Paweł Franke w dziale strategii Pathfinder 23