Piwo Lech Lite w sprzedaży z identyfikacją wizualną od Czteryczwarte
Kompania Piwowarska wprowadziła na rynek nowe piwo typu lager Lech Lite. Będzie je wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Lubię To, Czteryczwarte, Dynamo Film, Zenith i Tailor Made PR.
Piwo Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5 proc.) i kalorii (96 kcal. na 330 ml piwa). - Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką - opisuje Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager marki Lech.
Design puszek i butelek Lech Lite przygotowała agencja Czteryczwarte.
W nadchodzących miesiącach zacznie się kampania reklamująca Lech Lite. Będzie prowadzona w telewizji (od maja), w internecie (m.in. w social media), prasie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się GPD Agency, a produkcję spotu - Dynamo Film. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Lech Lite w sprzedaży z identyfikacją wizualną od Czteryczwarte