SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Miliony piw, tysiące nagród” w promocji piwa Specjal

Marka piwa Specjal (produkowanego przez Grupę Żywiec) uruchomiła "Legendarną Loterię Specjal 2017", w której do wygrania są miliony piw i tysiące nagród w postaci kufli i bluz. Akcję, realizowaną przez agencję G3 Loyalty&Lottery Solutions, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Golden Submarine, MediaVest i Roots PR.

W ramach akcji prowadzonej pod hasłem "Miliony Piw Tysiące Nagród", pod wybranymi kapslami butelek i zawleczkami puszek piwa Specjal Jasny Pełny, Specjal Niefiltrowany i Specjal Mocny znajdują się informacje o nagrodzie: "Wygrałeś Specjal JP 2017", "Specjal JP 2017". Nagrodę w postaci puszki 500 ml piwa Specjal Jasny Pełny można odebrać w każdym ze sklepów biorących udział w akcji.

Do wygrania w loterii są także zestawy 4 kufli do piwa z bohaterami miejscowych legend lub oryginalne bluzy. Aby je zdobyć, należy zebrać dukaty, które można znaleźć pod kapslem lub zawleczką promocyjnego opakowania piwa Specjal, oznaczone napisem "Czarny Dukat" lub "Dukat". Zebranie 40 kodów i zarejestrowanie ich na stronie www.specjal.pl uprawnia do obioru jednego z 7600 zestawów 4 kufli, a 80 zarejestrowanych dukatów można wymienić na jedną z 1350 bluz. Rejestracja kodów jest możliwa do 30 listopada 2017 r.

Promocja jest prowadzona w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim oraz warmińsko-mazurskim. Zaczęła się 1 czerwca br. i potrwa do końca listopada br. lub o wyczerpania zapasów produktów. Jej realizacją zajmuje się agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions.

Promocja będzie reklamowana w internecie, na outdoorze (nośniki, ekrany bankomatów) oraz w punktach sprzedaży (opakowania, materiały POS).

Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Miliony piw, tysiące nagród” w promocji piwa Specjal

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eliza
Z wymianą piwa to sciema, piwo na nagrody juz wyszło proponuję nie kupować bo nagrody brak
0 0
odpowiedź
User
Eliza
Z wymianą piwa to sciema, piwo na nagrody juz wyszło proponuję nie kupować bo nagrody brak
0 0
odpowiedź
User
Kamil P
Za troszkę więcej wolę Perłe, pomimo braku takiej promocji. Według mnie znacznie lepsza od powyższego
0 0
odpowiedź