SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne

Pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" prowadzona jest kampania reklamowa kredytów hipotecznych banku PKO BP. Akcja podkreślająca wybrane zalety tej oferty obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.

W prowadzonej pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" kampanii reklamowej kredytów hipotecznych w PKO BP nacisk położony jest na przedstawienie ich zalet najbardziej korzystnych z punktu widzenia odbiorcy. I tak reklamy podkreślają niepobieranie przez bank prowizji za udzielenie, pierwsze przewalutowanie i wcześniejsze częściowe spłaty kredytu oraz minimalną marżę w wysokości 0,5 punktu procentowego dla kredytu w złotówkach. Kampania ma na celu zwiększenie sprzedaży tej oferty oraz wzmocnienie wizerunku PKO BP jako jej dostawcy.

pkobp

Akcja rozpoczęła się 8 września rozwieszeniem siatek wielkoformatowych w centrum Warszawy, a tydzień później objęła kolejne kanały reklamowe. I tak 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane są w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7, TVN24 i TV4, a reklamy prasowe zamieszczane w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita, Polska The Times), tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka, Wprost), miesięcznikach (Murator, Zbuduj Dom, M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze, Moje Mieszkanie, Dom & Wnętrze, Ładny Dom, Cztery Kąty) oraz czasopismach typu giełda nieruchomości (Krakowski Rynek Nieruchomości, Nieruchomości - Warszawa i okolice, Nieruchomości - Wrocław i okolice, Polska Giełda Nieruchomości, Wrocławska Giełda Nieruchomości, Magazyn Nieruchomości Polska Centralna, Pomorskie Nieruchomości, Małopolski Kurier Nieruchomości, Pomorski Kurier Nieruchomości). Z kolei w internecie kampania obejmuje wyszukiwarkę Google, portale: Onet.pl, Interia.pl i WP.pl, komunikator Gadu-Gadu, wortale finansowe, serwisy związane z budownictwem i nieruchomościami oraz małe strony zgrupowane w sieciach reklamowych. Akcję uzupełniają plakaty, ulotki oraz naklejki w wybranych oddziałach PKO BP.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały opracowane przez agencję Scholz and Friends, działania w internecie przygotowała i zleciła agencja HYPERmedia natomiast za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl