Plush promuje "Bombowy Abonament" za 25 zł miesięcznie
Ruszyła nowa kampania reklamowa Plusha (Polkomtel), promująca abonament za 25 zł miesięcznie.Przygotowały ją Scholz & Friends, TFP, Vizeum
W abonamencie Plusha za 25 zł miesięcznie klienci otrzymują 15 GB internetu + 10 GB na TikTok i YouTube oraz social media bez ograniczeń. Oprócz tego abonenci mogą dobrać smartfon Samsung Galaxy A41.
Spot reklamowy emitowany jest w telewizji. Akcję wspierają aktywności w digitalu (AdScreeny) oraz reklamy w radiu.
Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
Nazwa reklamy: „Rajska wyspa"
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Agencja: Scholz & Friends
Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
Producent: Ryszard Kłosowski
Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
Dom mediowy: Vizeum
Dołącz do dyskusji: Plush promuje "Bombowy Abonament" za 25 zł miesięcznie