SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat i TVP 2 więcej z reklam, TVN – mniej

W styczniu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 1,3 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród głównych kanałów wzrost tych wpływów zanotowały Polsat i TVP 2, a spadek – TVN.

Z danych Kantar Media (Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w styczniu br. Polsat zarobił z reklam 7 proc. więcej niż rok wcześniej, podczas gdy TVN – 7 proc. mniej. W ten sposób stacje wymieniły się miejscami w zestawieniu: Polsat awansował na pierwszą pozycję, a TVN spadł na drugą.

Przypomnijmy, że w całym ub.r. najwięcej z reklam zarobił TVN, a największe wzrosty tych przychodów zanotowały kanały TVP (przeczytaj szczegółowe informacje).

Natomiast w styczniu br. TVP 1 zarobiła na reklamach niecały 1 proc. więcej niż rok wcześniej, a TVP 2 – prawie 10 proc. więcej. Wśród pozostałych kanałów duże wzrosty przychodów w skali roku zanotowały Viva Polska (o 45 proc.) i Discovery Channel (o 100 proc.), za to AXN zarobił o połowę mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji)
  I.2011 I.2010
Polsat 141 025 619 zł 132 116 662 zł
TVN 134 114 658 zł 143 666 975 zł
TVP 1 132 551 729 zł 131 388 187 zł
TVP 2 86 090 562 zł 78 331 060 zł
Viva Polska 42 056 595 zł 28 963 970 zł
Discovery Channel 23 372 250 zł 11 705 220 zł
AXN 21 390 908 zł 42 730 025 zł
TV 4 19 220 337 zł 19 706 312 zł
TVN 24 16 145 988 zł 16 457 303 zł
MTV 15 957 730 zł 16 133 670 zł
monitorowane stacje razem 762 163 979 zł 772 380 666 zł


 

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVP 2 więcej z reklam, TVN – mniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl